Studiebesök från fastighetskontoret – del 2 av 3
Idag hade vi det andra av tre planerade studiebesök från fastighetskontoret i Stockholms stad. Det är slående hur högt engagemang som finns hos projektledare och tjänstemän i stadens byggande verksamheter. Och det är glädjande att tillsammans mejsla fram hur vi ska gå tillväga för att öka mängden cirkularitet i våra projekt. Tack för trevliga och väldigt nyttiga samtal.